سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

این برنامه یک برنامه ضد جاسوسی است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این نسخه نسخه نهایی برنامه می باشد و دوره آزمایشی را سپری کرده است. از این برنامه می توانید برای پیدا کردن فایلهای جاسوسی که معمولا از طریق مرورگ اینترنت شما به داخل سیستم راه پیدا می کنند استفاده کنید. برای نصب این برنامه هم ویندوز شما باید Genuine‌ باشد. با روش دستی می توانید این کار را انجام دهید. از فایل کرک بخش نظرات نیز می توانید استفاده کنید.

حجم فایل :4.41 MB


  

با استفاده از این برنامه می توانید امنیت سیستم خود را در مقابل فایلهای جاسوسی و برنامه های مخرب به طور کامل حفظ کنید. برتری اصلی این برنامه نسبت به برنامه XoftSpy امکان مانیتورینگ دائم سیستم برای جلوگیری از ورود هر گونه برنامه مخرب می باشد. دیتا بیس این برنامه در سایتش مرتبا به روز می شود و می توانید با به روز کردن برنامه از فایلهای مخرب جدید در امان بمانید. می توانید سطح امنیتی سیستم خود را با کاهش و افزایش حساسیت این برنامه تغییر دهید و .... برنامه های جاسوسی به صورتهای زیر ظاهر می شوند: Popup ads ، Keyloggers ، Browser hijackers ، Remote influence ، Unsolicited files ، Shutdown or disable ، Unauthorized phone calls ، Security flaw exploits ، Internet connection floods ، Threat proliferation ، Tracking ، Installation ، Uninstallation ، Privacy and Consent و این برنامه این حملات را دفع می کند.

حجم فایل :5.17 MB


  

شرکت پاندا که سازنده نرم افزارهای امنیتی می باشد چند محصول مختلف دارد که یکی از انها آنتی ویروس پاندا است. دیگری آنتی ویروس به همراه فایروال است. ولی این نسخه شامل Panda Antivirus ، Panda AntiSpyware ، Panda Firewall ، Panda Identity Protect ، Panda AntiSpam و Panda Parental Control می باشد.

حجم فایل :28.79 MB


  

شرکت پاندا که سازنده نرم افزارهای امنیتی می باشد چند محصول مختلف دارد که یکی از انها آنتی ویروس پاندا است. دیگری آنتی ویروس به همراه فایروال است. ولی این نسخه شامل Panda Antivirus ، Panda AntiSpyware ، Panda Firewall ، Panda Identity Protect ، Panda AntiSpam و Panda Parental Control می باشد.

حجم فایل :28.79 MB


  

این هم نسخه جدید برنامه امنیتی Kaspersky که مجموعه کاملی از آنتی ویروس ، فایروال ، آنتی اسپم ، آنتی ویروس ایمیل برای کنترل ایمیلهای آلوده ، آنتی ویروس وب برای محافظت از سیستم شما در برابر کرمهای اینترنتی ، Proactive Defense که برای تشخیص ویروسهای ناشناخته و حرکات مشکوک در سیستم مثلا دسترسی غیر مجاز به رجیستری است ، Privacy Control که برای مخفی نگه داشتن اطلاعات شما در هنگام کار با اینترنت است. مثلا اینکه برنامه ای نتواند خود به خود به اینترنت متصل شود یا سایتهایی اطلاعات شما را ندزدند. همچنین این برنامه امکانی برای فیلتر کردن سایتهای غیر اخلاقی دارد.

حجم فایل :22.55 MB


  

ااین هم یک نرم افزار فایروال که بدون آنتی ویروس می باشد و می توانید آن را به راحتی در کنار آنتی ویروس خود مانند Symantec یا Kaspersky نصب و استفاده کنید. حجم این برنامه هم کم است و در مدت زمان کمتری دانلود می شود. این برنامه برای دسترسی هر نرم افزار به اینترنت به شما اطلاع می دهد و منتظر اجازه یا عدم اجازه شما می ماند. این برنامه حتی می تواند اجرا شدن نرم افزارها را نیز کنترل کند و به این ترتیب امنیت سیستم شما را به حداکثر ممکن برساند. این برنامه همچنین دسترسی های خارج از سیستم شما را به داخل اطلاع داده و کنترل می کند. این برنامه می تواند مکمل خوبی برای آنتی ویروس شما باشد. با این برنامه می توانید مطمئن باشید که از ظرفیت اتصال اینترنتی شما حداکثر استفاده را می کنید و برنامه ای با دریافت و ارسال اطلاعات از سرعت اینترنت شما نمی کاهد.

حجم فایل :6.39 MB


  

این برنامه یک برنامه حرفه ای و کامل برای مبارزه با برنامه های جاسوسی می باشد. این باعث شده است که حجم ان نسبت به برنامه های دیگر بالا برود و برای کسانی مفید است که می خواهند از سیستم خود به صورت حرفه ای و کامل در برابر ورود برنامه های مخرب و جاسوسی حمایت کنند. این برنامه دارای امکانات متنوع برای اسکن سیستم است. دارای قابلیتی به نام Active Protection می باشد که مانند یک آنتی ویروس در حافظه مقیم می شود و جاهایی را که برنامه های جاسوسی برای نفوذ استفاده می کنند را زیر نظر می گیرد. البته این برنامه تقریبا به جز برنامه های جاسوسی انواع دیگر برنامه های مخرب مانند تروجانها و کرمها و ActiveXهای مخرب و .. را نیز شناسایی می کند. این برنامه دارای ابزاری برای مشاهده اجزای نصب شده در ویندوز و مروگرها نیز می باشد. همچنین دارای ابزاری برای تمیز کردن ویندوز و چک کردن سیستم و تمیز کردن ردهای کار شما در اینترنت می باشد. همچنین دارای ابزاری برای پاک کردن فایل به گونه ای است که قابل بازیابی نباشد.

حجم فایل :42.73 MB


  

این برنامه مشکلات زیادی را که برنامه های مخرب و جاسوسی و تروجانها برای ویندوز ایجاد می کنند را برطرف می کند. در موارد زیر می توانید از این برنامه برای رفع مشکل استفاده کنید: اگر Folder Options پنهان شده است، اگر رجیستری غیر فعال شده است، اگر Task Manager غیر فعال شده است، اگر نمی توانید فایلهای Hidden را ظاهر کنید، اگر منوی Run مشکل پیدا کرده است، اگر فایروال ویندوز از کار افتاده است، اگر آیکونهای دسکتاپ پنهان شده اند، اگر Taskbar ویندوز پنهان شده است، اگر Homepage برنامه Internet Explorer عوض شده است، اگر IE خود به خود بسته می شود، اگر Internet Options قابل دسترسی نیست، اگر نوار آدرس IE ناپدید شده است، اگر امکان راست کلیک یا خود منوی راست کلیک یا دکمه های Back و Forward در IE‌ غیر فعال شده است و ... این برنامه دارای امکان AutoRemove‌ می باشد و به این معنی است که اگر برنامه مخرب دوباره مشکل را ایجاد کرد این برنامه سریعا آن را برمیگرداند. بهتر است ابتدا با آنتی ویروس یا برنامه های ضد جاسوسی برنامه های مخرب را از بین ببرید و سپس از این برنامه برای ترمیم ویندوز استفاده کنید.

حجم فایل :49 KB


  

می دانید که اخیرا ویروسهای محلی یعنی ویروسهایی که در یک کشور توسط افراد مقیم در آن کشور ساخته می شود زیاد شده اند و اغلب آنتی ویروسها یا آنها را نمی شناسند یا با تاخیر به لیست ویروسهای خود اضافه می کنند. با استفاده از این برنامه می توانید کلیه این برنامه های مخرب و جاسوسی اعم از کوکی ها ، هایجکرها که به Internet Explorer و ویندوز آسیب می رسانند و برنامه های مخرب و Toolbarها و تروجانها ، دیالرها و ... را که برای شما مزاحمت ایجاد کرده روی سیستم خود شناسایی و آنها را پاک کنید. این برنامه امکانی هم برای مانیتورینگ تمام وقت برای جلوگیری از نفوذ این گونه فایلها به سیستم شما دارد. امکان Real-Time Protection در این نسخه بهبود قابل توجهی داشته است. این نسخه بسیار جدید است و قابلیت از بین بردن تروجانهای اخیر به خصوص آنهایی که در کشور ما پخش می شوند را دارد. این نسخه با ویندوز ویستا هماهنگی کامل دارد.

حجم فایل :16.86 MB


  

یک برنامه دیگر برای شناسایی ویروسها و تروجانهای جدید به بخش اضافه می کنیم. متاسفانه به دلیل زیاد شدن برنامه های جاسوسی و تروجانهایی که آنتی ویروسها آنها را نمی شناسند مجبور به استفاده از نرم افزارهای کمکی دیگری هستیم. این برنامه مدتی است که فعالیت خود را شدت بخشیده و از نرم افزاری مانند XoftSpy جلو زده است به همین دلیل آخرین نسخه ان را به بخش اضافه کرده ایم. نسخه قدیمی در بخش موجود است ولی چون با Update های جدید کار نمی کند باید از نسخه جدید استفاده کنید. این نسخه را هم تا زمانی Update ‌کنید که نسخه جدید نیامده است یعنی در لیست Update‌ها نسخه جدید ظاهر نشود. این نسخه تا همین امروز بدون مشکل Update‌ شده است که در تصویر بزرگ برنامه می توانید آن را مشاهده کنید. حجم Update‌هم بسیار کم بوده و سریع به روز می شود.

حجم فایل :6.58 MB


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :12
کل بازدید : 237679
کل یاداشته ها : 169


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ