سفارش تبلیغ
صبا ویژن

   تا زمانی که ندانید برای فردا چه کاری می خواهید بکنید ، برای امروز نیز نمی توانید تصمیم گیری کنید. در استفاده بهینه از زمان ، برنامه ای موفق می شود که در آن اهداف آینده مشخص شده باشد. پذیرفتن کاری بیش از توان شما ، نه تنها لیاقت شما را ثابت نمی کند بلکه باعث می شود به مرور ، فردی مضطرب ، دستپاچه و نگران شوید که تمام کارایی خود را از دست داده است. در مدیریت زمان ، عامل برنامه ریزی مهمترین عامل است .
  
عشق و محبت بین زن و شوهر از ارکان اصلی نظام خانواده است . اما با گذشت زمان و سپری شدن شور و شوق دوران نخستین ازدواج ، گاه این فکر به ذهن زن و شوهر می آید که بعد از چند سال زندگی میزان علاقه آنها نسبت به یکدیگر چقدر تغییر کرده است . گاهی پیش می آید که یکی از همسران دچار یأس و نا امیدی می شود و زندگی خود را تباه شده می بیند . برای جلوگیری از این گونه نا امیدی ها کافی است نکاتی چند را در نظر داشته باشید و به آنها عمل کنید .
  
خوشبخت بودن یک انتخاب است .انتخابی که تمام ثانیه ها و لحظه های زندگی را شامل می شود . خوشبختی چیزی نیست جز بازتاب شادی و خوشحالی ای که شما در دیگران بوجود می آورید . با ایجاد تغییرهای کلی و یا جزئی اما محسوس ، می توان احساس رضایتی درونی ایجاد کرد.
  
آرامش به معنای همیشه شاد بودن نیست ، آرامش یعنی آسودگی روح و روان ، یعنی هماهنگی و یکنواخت شدن با طپش قلب طبیعت . آرامش یعنی آرام گرفتن ، راضی شدن و در آغوش جهان زندگی کردن . آرامش یعنی هماهنگ بودن با آنچه که پیش می آید . شما می توانید هدفدار و با برنامه ریزی زندگی کنید و در راستای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید ، اما بروز وقایع و رویدادهایی که خارج از کنترل شما هستند نباید تأثیری بر روی کارایی و هدف شما بگذارند ...
  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 237484
کل یاداشته ها : 169


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ