سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

"حسین کعبی " مدافع تیم فوتبال پیروزی تهران شب گذشته در اهواز مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد.

دیشب بعد از بازی استقلال اهواز - پرسپولیس تعداد 15 نفر ناشناس و در ساعت یک و نیم شب به خانه کعبی در اهواز حمله کرده و او را به شدت مضروب کرده اند. 

 کعبی درحالیکه در نیمه‌های شب گذشته به اتفاق برادرش درحال رفتن به خانه در منطقه کیانپارس بود ، مورد حمله قرار گرفت که به بیمارستان انتقال و سرش مورد چند بخیه قرار گرفت .

در این حادثه گفته می‌شود همچنین دست برادر کعبی شکسته است .

گفته می‌شود سه نفر در این رابطه دستگیر شده است .

پرونده مساله پیش آمده برای کعبی در محاکم قضایی در دست بررسی است .

کعبی به روزنامه دنیای فوتبال گفت:ساعت حول و حوش یک شب بود که همراه برادر و بچه خواهرم به منزل خودم در کیان پارس رفتم . وقتی وارد خانه شدم 15 نفری آنجا بودند که بعد از دیدن ما حمله ور شدند ، هنوز هم در شوک هستم . در این درگیری دست بچه خواهرم شکست ، برادرم هم آسیب دید ، ما فقط 3 نفر بودیم و آنها 15 نفر. هیچ جوره حریفشان نبودیم. نمی دانید چقدر غول بودند و خیلی وحشیانه به ما حمله می کردند و هنوز هم نتوانسته ام با این اتفاق کنار بیایم .

بازیکن ملی پوش پرسپولیس در مورد جراحات وارده گفت :صورتم کلی ورم دارد ، بینی ام شکسته ، تو کمرم خنجر کردند که شانس آوردم ضربه خیلی محکم نبود.

وی افزود : 3 نفر از آنها نیزآسیب دیده اند که در بیمارستان بستری هستند . حالا قرار است به پزشک قانونی بروم و مراحل شکایت را پیگیری کنم و تا آخر پی ماجرا را می گیرم .


  

لیگ برتر
15 فروردین 1387
ساعت 15:0 آزادی
پرسپولیس      و       استقلال


  

جلسه لیدرهای باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل باشگاه پیش از بازی داربی پایتخت برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پنجاه نفر از لیدرهای باشگاه، صبح فردا (پنجشنبه) با حضور در این باشگاه در جلسه ای با حبیب کاشانی در خصوص ساماندهی هواداران در بازی داربی، گفتگو خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری فعالیت هایی را برای ساماندهی لیدرها و هواداران خود انجام داده است که جلسه مذکور نیز در همین راستا خواهد بود.


  
پرسپولیس در زمین بازی جواب استقلال را می‎دهد
آبی پوشان تنها روی کاغذ کارنامه بهتری دارد

امروز پانزدهم فروردین ماه سال 1387در چارچوب رقابتهای لیگ برتر، شصت و چهارمین دربی پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می‎شود و استقلال ظاهراً در تعداد برد بهتر از پرسپولیس است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با نگاهی کوتاه به تاریخ بازیهای این دو تیم در می‎یابیم که تیم حریف تنها روی کاغذ برتر از پرسپولیس بوده است و یقیناً حق سرخپوشان چندین بار ضایع شده است.

با هم نگاهی داریم به چند مورد از این موارد:

  • دربی چهارم در سال 1348 برگزار شد و طی آن آبی پوشان یک بر صفر تا دقیقه 82 از پرسپولیس پیش بودند. بازی در حالی رو به پایان بود که در این دقیقه، محمود خوردبین با یک ضربه زیبا بازی را به تساوی کشاند ولی در کمال تعجب همگان، داور این دیدار «حاج‎ابوالحسن»، گل بازیکن پرسپولیس را خطا اعلام کرد! این تصمیم موجب تعجب همگان قرار گرفت و تیم پرسپولیس که حق خود را ضایع شده می‎دید، زمین بازی را ترک کرد تا فدراسیون فوتبال وقت، حکم به برتری 3 بر صفر به سود آبی پوشان بدهد!

* در دربی پنجم در سال 1349 در یک دیدار تدارکاتی، عباس مژده‎ای بازیکن تعویضی استقلال دوباره به زمین بازی آمد و گل برتری این تیم را به ثمر رساند!

  • در دربی ششم در سال 1349 تیم پرسپولیس با گل کلانی یک بر صفر از آبی پوشان پیش افتاده بود که در دقیقه 75 یک خطای کاملاً اشتباه از  سوی «ارشد برازنده» داور آن دیدار اعلام شد که همان ضربه منجر به گل تساوی این تیم گردید و اعتراض سرخپوشان به جایی نرسید و قضاوت یک طرفه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80 مصدومیت شدید شاهرخی بازیکن پرسپولیس باعث شد بازیکنان سرخپوش که دیگر توان بی‎عدالتی بیشتر را نداشتند از دقیقه 80 زمین بازی را ترک کردند که همچون دربی چهارم، فدراسیون فوتبال وقت، رأی به برتری 3 بر صفر به سود آبی پوشان داد!
  • در سال 1358 در دربی بیست و دوم در دیداری دوستانه تیم استقلال یک بر صفر از پرسپولیس پیش بود که باز هم قضاوت ناعادلانه «هروس باقومیان» داور آن دیدار در دقیقه 75 موجب نیمه تمام ماندن بازی شد و در حالی که این بازی در چارچوب دیدارهای تدارکاتی انجام می‎شد، نیمه تمام ماند و آبی دوستان این دیدار را یک برد برای خود محسوب می‎کنند!
  • در دربی سی و دوم در سال 1369 تیم استقلال با دو گل کاملاً آفساید به برتری دو بر یک رسیدند تا یک پیروزی مشکوک دیگر به نام حریف ثبت شود!
  • در دربی سی و هفتم در سال 1371 ضربه مجتبی محرمی در دقیقه 80 به دست مدافع استقلال برخورد کرد و در حالی که همگان اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند و حتی مدافع خطاکار استقلال اعتقاد به ضربه پنالتی داشت اما آقای «اخوان» داور آن دیدار، نظر دیگری داشت و دستور به ادامه بازی داد!
  • در دربی سی و هشتم در سال 1373 باز هم اشتباه داوری، پیروزی مسلم را از سرخپوشان گرفت و در حالی که سرخپوشان تا دقایق پایانی دو بر صفر  نسبت به حریف برتری داشتند با اعلام یک ضربه پنالتی به سود حریف و اخراج دو بازیکن پرسپولیس یعنی شاهرودی و محرمی موجب خشم تماشاگران پرسپولیس شد تا این دیدار نیز نیمه تمام بماند و فدراسیون بار دیگر رأی به برتری 3 بر صفر استقلال داد!
  • در دربی پنجاه و نهم در سال 1384 فرزاد مجیدی بازیکن استقلال در موقعیت آفساید صاحب توپ شد و با سانتر خود موجب گلزنی عنایتی مهاجم استقلال شد تا گل برتری حریف در حالت کاملاً مشکوک به ثمر برسد!

البته از این موارد زیاد است و در آینده به آن اشاره می‎کنیم. به هر حال هواداران پرشمار پرسپولیس همواره به این مسائل آگاه هستند و به همین خاطر اکثریت تماشاگران کشورمان را طرفداران پر نشاط پرسپولیس تشکیل می‎دهند و در مجموع استقلال تنها روی کاغذ کارنامه بهتری نسبت به پرسپولیس دارد که آن هم قرمزپوشان در زمین بازی جواب استقلال را می‎دهند.


  

از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل استقلال در داربی 64 از هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر اعلام شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی سرمربی قرمزپوشان پایتخت، ترکیب این تیم را به شرح ذیل اعلام کرد:

حسن رودباریان، محمد نصرتی، شیث رضایی، پژمان نوری، سپهر حیدری، کریم باقری (کاپیتان)، عباس آقایی، حسین بادامکی، حسین کعبی، علیرضا نیکبخت واحدی و محسن خلیلی.

بازیکنان ذخیره: سید مهدی واعظی، نبی اله باقریها، فرزاد آشوبی، محمد رضا مامانی، بهادر عبدی، فراز فاطمی و ماته دراگه چوویچ.


  
در مواقع حساس به بازی احساسی روی می آوریم
افشین قطبی: با شکست دادن استقلال، ناکامی های اخیر را به فراموشی می سپاریم

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ایرانی بعضی وقتها با خوردن یا زدن یک گل به بازی احساسی روی می آورند و تمرکز خود را از دست می دهند.ما گل اول را بر اساس اشتباه مدافعان خوردیم و گل دوم را هم به دلیل اصرار یکی از مدافعانمان برای بازی یک در برابر 11 دریافت کردیم. این گل مثل چاقویی در قلب پرسپولیس بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با ذوب آهن اصفهان با بیان مطلب فوق افزود: دلم نمی خواهد بگویم که نبود دو، سه بازیکن تیم ما را دچار مشکل کرد اما این مسئله بی تاثیر نبود، ضمن اینکه همیشه تیمهایی که بیشترین بازیکنان را در ترکیب تیم ملی دارند ادامه بازیها برایشان سخت تر خواهد بود. با این وجود این پیروزی را به تیم ذوب آهن تبریک می گویم.

افشین قطبی در خصوص علت استفاده نکردن از محسن خلیلی و شیث رضایی در ترکیب ثابت تیم گفت: ما در این بازی تاکتیک جدیدی را اجرا کردیم که در آن بهادر عبدی پشت مهاجمان بازی می کرد و ترجیح دادیم بازی را با فراز فاطمی و ماته شروع کنیم و از محسن خلیلی هم در موقعیت مناسب بهره ببریم. خلیلی یک موقعیت را هم برای خودش ساخت ولی متاسفانه به ثمر نرسید.

سرمربی پرسپولیس درباره شیث رضایی و حضور وی در نیمه دوم نیز گفت: بین استفاده از شیث رضایی و حسین کعبی مردد بودیم و در نهایت تصمیم گرفتیم با توجه به تجربه حضور حسین کعبی در دفاع راست تیم ملی از او استفاده کنیم. بعد از حضور شیث هم تاکتیک ما 2 – 4 – 4 شد و حسین کعبی نیز یک خط جلوتر رفت تا بتوانیم توان هجومی بیشتری داشته باشیم، با این وجود قدر موقعیت ها را ندانستیم.

افشین قطبی در پاسخ به این سوال که آیا این باخت می تواند در روحیه پرسپولیس برای بازی با استقلال تاثیر داشته باشد، تاکید کرد؛ حتماً هر باختی تاثیر خود را دارد اما هواداران پرسپولیس همیشه به من می گویند در مابقی بازیها هر نتیجه ای می خواهی بگیر، ولی بازی با استقلال را ببر. ما با شکست دادن استقلال دل هواداران را شاد می کنیم و این شکست و روند اخیر را به فراموشی می سپاریم. این باخت برای ما آخر دنیا نیست و پرسپولیس هنوز هم با تنها چهار باخت در 25 هفته، شرایط افتخارآمیزی دارد. ما 6 امتیاز را خارج از جریان عادی بازیها از دست دادیم و فقط چهار بار هم باخته ایم اما هنوز هم مدعی هستیم. قطبی در برابر سوال خبرنگاری که درباره وضعیت تیم ملی پرسید گفت: این حرفه ای نیست که من هم اکنون درباره تیم ملی حرف بزنم. تمام تمرکز من درباره پرسپولیس و بازی با استقلال است. تنها چیزی که می توانیم درباره تیم ملی بگویم این است که علی دایی حمایت همه ما را لازم دارد و تساوی در برابر کویت ما را از شرایط صعود دور نکرده است. باید به دایی فرصت داد و با همه توان از او و تیم ملی کشور حمایت کرد.
  < language=java>
//window.print
  

رحمتی هم همانند اغلب دروازه بان ها اول مهاجم بوده است .

" فوتبالم را از شهید قیانوری و محله خانی آباد شروع کردم . اول بیشتر هافبک وسط و مهاجم بازی می کردم . اما یک روز که دروازه بان تیم مرخصی بود من رفتم و دروازه بان شدم . از این پست خوشم آمد و تصمیم گرفتم در ادامه در همین پست بمانم . حتی می توانم بگویم عاشق این پست شدم . از آن زمان به بعد هم تا امروز فقط گلر بازی کردم .


  

رحمتی هم همانند اغلب دروازه بان ها اول مهاجم بوده است .

" فوتبالم را از شهید قیانوری و محله خانی آباد شروع کردم . اول بیشتر هافبک وسط و مهاجم بازی می کردم . اما یک روز که دروازه بان تیم مرخصی بود من رفتم و دروازه بان شدم . از این پست خوشم آمد و تصمیم گرفتم در ادامه در همین پست بمانم . حتی می توانم بگویم عاشق این پست شدم . از آن زمان به بعد هم تا امروز فقط گلر بازی کردم .


  
خب بالاخره یک دروازه بان پیدا کردیم که به علت عشق به این پست گلر شده باشد . وحید طالب لو به دلیل عشق به دسکتش دروازه بانی گلر شده : از بچگی دروازه بانی را خیلی دوست داشتم . مهار کردن توپ واقعا احساس خوبی به من می داد . البته تجربه ام در فجر کرج بود که آنجا دروازه بان بودم . با این وجود در پستهای دیگر نیز بازی کرده ام . در مسابقات غیر رسمی مهاجم بوده ام . هافبک و مدافع نیز بوده ام .
  

اینطور که مشخص است بیشتر دروازه بانان مهاجم بوده اند . عباس محمدی هم مهاجم بوده ، حتی او در یک جام آقای گل شده است حالا چرا آمده و دروازه بان هم شده را خودش می گوید : من از همان اول مهاجم بودم چه در جوانان و نوجونان . حتی در جام آموزشگاه های کشور آقای گل هم شدم، اما یک روز به دلیل قد بلندی که داشتم مرا درون دروازه گذاشتند ، من هم خوب کار کردم و از آن به بعد در پست دروازه بانی بازی کردم . خودم این پست را دوست داشتم وحتی الان هم راضی ام، اما بعضی وقتها آنقدر به من فشار می آید که پیش خودم می گویم ای کاش همان مهاجم بودم .


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 237485
کل یاداشته ها : 169


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ