سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

ابراهیم میرزاپور ، دروازبان تیم ملی در جام جهانی به دلیل خالی بودن دروازه گلر شده : " اول من مهاجم بازی می کردم در تیم بهزیستی که بازی می کردم یک روز دروازبان تیم نیامد و من هم به دلیل قد بلندی که داشتم ، رفتم و درون دروازه ایستادم . بعد از آن هم که قسمت بود دروازبان باقی بمانم . به فجر خرم آباد در دسته دوم هم که رفتم همان روز اول گلر اصلی تیم شب عروسی اش بود به همین دلیل آنجا هم از اول دروازبان بازی کردم با تلاش فراوان توانستم به تیم ملی برسم  
  

واعظی ، یکی از بهترین دروازه بان های لیگ امسال کاملا اتفاقی دروازه بان شده ،

" در مدرسه فوتبال زیاد بازی می کردیم . در مدارس بازی های بین کلاسی بود که بازی ما به پنالتی کشید . معلم به من گفت برم دروازه بانی کنم . چند تا پنالتی گرفتم و بعد هم با کمک همان معلم دروازبانی را ادامه دادم . در حال حاضر هم راضی ام چون توانستم با غلبه بر سختی های این پست به جایگاهی بالا برسم و خودم را ثابت کنم .


  

ماجرای دروازبان شدن حسن رودباریان از این قرار است : از بچگی به فوتبال خیلی علاقه داشتم . در مدرسه همیشه فوتبال بازی می کردم آنهم به عنوان یک مهاجم . در بازی های بین مدارس بود کهدروازبان تیم ما مصدوم شد . معلم هم به من گفت برو دروازه بان بازی کن . اون بازی دروازه بان بازی کردم و علاقه مند شدم . فشار زیادی راتحمل کردم تا به اینجا رسیدم . در حال حاضر هم راضی ام و از بازی کردن در این پست لذت می برم .


  

همه چیز از داربی 64

همه چیز از داربی 63

دو تیم محبوب و پرطرفدار فوتبال کشورمان روز پنج شنبه 15 فروردین ماه سال برای شصت و چهارمین بار درتاریخ خود به مصاف هم می روند تا شهر آوردی دیگر را به نمایش بگذارند. از برگزاری اولین داربی پایتخت حدود 41 سال می گذرد . در این سال ها این دو تیم در چارچوب رقابت های مختلف نظیر جام تخت جمشید ، لیگ قدس ، جام آزادگان ، جام حذفی ، باشگاه های تهران و لیگ برتر باشگاه های کشور بارها و بارها به مصاف هم رفته اند و تماشاگران زیادی را به ورزشگاه های محل برگزاری این دیدار کشانده اند. اهمیتی که هر یک از این تیم ها برای این دیدار قائل هستند آن چنان زیاد است که از همان ابتدای فصل برای کسب تمام امتیازات آن لحظه شماری کرده و برای رسیدن به این منظور برنامه های خاصی را تدوین می کنند. این در حالی است که آنها به خوبی می دانند این بازی نیز به مانند دیدارهای دیگر تنها 3 امتیاز دارد و نه بیشتر! از سوی دیگر ، اهمیت این بازی که در واقع مهم ترین داربی ایران محسوب می شود به حدی است که حتی بسیاری از ساکنان کشورهای مجاور و هم چنین ایرانیان ساکن خارج از کشور را نیز از طریق تلویزیون و اینترنت به پیگیری آن ترغیب می کند. به هر صورت آنچه مسلم است اینکه این مسابقه ذهن انبوهی از فوتبال دوستان ایرانی را برای مدت ها به خود مشغول می کند و نتیجه آن نیز مدت زیادی کانون بحث و اظهار نظر هواداران دو تیم و فوتبال دوستان کشورمان قرار می گیرد.

بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 237914
کل یاداشته ها : 169


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ