سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

به قطع می توان گفت یکی از بهترین و قویترین برنامه های فشرده سازی Winrar می باشد. این برنامه می تواند فایل فشرده شده را به صورت فایل اجرایی هم درآورد. این نسخه هم فارسی بوده و نسخه نهایی هم می باشد و کرک آن هم در بخش نظرات سایت موجود است. دیگه بهتر از این هم میشه؟

حجم فایل :1.01 MB


  

به جرات می توان گفت این برنامه قویترین برنامه مدیریت دانلود است. این برنامه بر روی خطوط پرسرعت سرعت دانلود را تا حد ماکزیمم افزایش می دهد. یکی از مهارتهای این برنامه که به نظر من مهارت اصلی یک برنامه مدیریت دانلود است این است که می تواند هر لینکی را بگیرد و اجازه دانلود شدن ان را با دانلودر خود مرورگر ندهد. این برنامه تا حدی در گرفتن لینکها پیشرفته است که می تواند هر برنامه را که می خواهد فایل را از اینترنت دریافت کند را شناسایی و آن فایل را تحت خودش با سرعت بالا دانلود کند. از مزیتهای دیگر این برنامه این است که تقریبا تمام مرورگرها را می شناسد و می تواند فایل شما را تحت مرورگرهای جدید FireFox و Opera و Netscape و ... هم دیده و دانلود کند. در این نسخه امکانی برای کنترل سرعت دانلود تعبیه شده است.اگر با این برنامه برنامه های بخش دانلود تبیان را بگیرید در دریافت آنها هیچ مشکلی نخواهید داشت. از آخرین نسخه برنامه لذت ببرید.

حجم فایل :2.51 MB


  

این برنامه در واقع نسخه فایروال دار آنتی ویروس NOD32‌ می باشد که ظاهرا طرفداران زیادی دارد. بی دلیل هم نیست چون این برنامه آنتی ویوس سبک و در عین حال قوی ای می باشد. در این نسخه علاوه بر آنتی ویروس یک نرم افزار فایروال قوی اضافه شده است. همچنین برنامه قابلیت مبارزه با نرم افزارهای مخرب دیگری مانند برنامه های جاسوسی را نیز دارد. فایروال برنامه هم می تواند در سه حالت تعاملی یا بر اساس الگوی تعریف شده یا به صورت خودکار کار کند و از این رو مزاحمت زیادی برای کاربر بوجود نمی آورد.

حجم فایل :17.62 MB


  

این هم یک اسکرین سیور کم حجم و زیبای دیگر. در این برنامه بعد از اجرا صفحه دسکتاپ در هر حالتی از کناره های صفحه شروع به یخ زدن می کند به طوریکه تمام صفحه پس از مدتی یخ می زند. یخ کم کم به خارج از مانیتور کشیده شده و کل مانیتور یخ می زند. در این حالت مانیتور شما خنک شده و عمرش زیاد می شود (جدی نگیرید). اجرای این برنامه نیاز به کارت گرافیک بالایی ندارد.

حجم فایل :392 KB


  

این برنامه یک مجموعه 7 قسمتی از آموزش زبان برنامه نویسی C++ می باشد. در این مجموعه 67 صفحه آموزش این زبان برنامه نویسی قدرتمند به شما ارائه می شود. این آموزش شامل مبانی C++ ، عملگرهای ریاضی ، ساختارهای شرطی و گردشی ، کار با توابع ، توابع کتابخانه ای ، تابع نویسی ، آرایه ها و کار با رشته های کاراکتری می باشد. فایلهای با فرمت PDF است و باید با WinRAR آنها را از حالت فشرده خارج کرده و با Adobe Reader باز کنید.


  

با تصاویر پانوراما آشنا هستید. این تصاویر به صورت 360 درجه و با ترکیب چند عکس در یک عکس می باشند. این نرم افزار برای ساخت چنین تصاویری است. مثلا می توانید در وسط یک اتاق بایستید و از همه اطراف آن عکس بگیرید و تصاویر را با این نرم افزار به هم متصل کنید و در یک تصویر کل اتاق را نمایش دهید. این نرم افزار چنین تصاویری را بیشتر برای صفحات وب طراحی می کند. فرمت خروجی نیز جاوا است و برای مشاهده چنین عکسهایی در صفحه وب نیاز به موتور جاوا یعنی Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 2 دارید. از این تصاویر با کمک این نرم افزار می توانید در سایت خود استفاده کنید. این برنامه از بین چندین نرم افزار ساخت چنین تصاویری انتخاب شده است تا هم دارای حجم پایین و هم کیفیت خوب باشد.

 


  

این برنامه یک محافظ صفحه نمایش کم حجم ولی بسیار زیبا از بارش باران بر روی دسکتاپ شما می باشد. باران شروع می شود و کم کم شدت پیدا کرده و صاعقه ها شروع می شوند. رعد و برق این برنامه بسیار طبیعی است. می توانید در گرمای تابستان صدای زیبای بارش باران را به خانه خود بیاورید. در تصویر می توانید صاعقه را بر روی تنه درخت ببینید. نسخه قبلی این برنامه در بخش موجود بود ولی به دلیل مشکلاتی برداشته شد و این نسخه که جدیدتر است جایگزین شد.


  

این هم یک اسکرین سیور کم حجم و زیبای دیگر. در این برنامه بعد از اجرا صفحه دسکتاپ در هر حالتی از کناره های صفحه شروع به یخ زدن می کند به طوریکه تمام صفحه پس از مدتی یخ می زند. یخ کم کم به خارج از مانیتور کشیده شده و کل مانیتور یخ می زند. در این حالت مانیتور شما خنک شده و عمرش زیاد می شود (جدی نگیرید). اجرای این برنامه نیاز به کارت گرافیک بالایی ندارد.


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 237799
کل یاداشته ها : 169


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ